Dokument dostosowany został do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych a także uchylenia Dyrektywy 95/46/WE.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest firma StockSoft LTD z siedzibą w Unit 4e Enterprise Court, Farfield Park, S63 5DB Rotherham, Wielka Brytania (dalej „My”, „Administrator” albo „Firma”).
2. Jak się z nami skontaktować, ażeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?
Napisz na adres e-mail: info@stoksoft.com albo pod adres siedziby firmy.
3. Skąd mamy Twoje dane?
Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zapisu na bezpłatny newsletter, webinar a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie w naszym serwisie.
4. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez StockSoft LTD?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ:
Wysyłamy Ci bezpłatny newsletter z wartościowymi szkoleniami, poradami, oraz bezpłatny kontent i zaproszenia na webinary.
Potrzebujemy Twoich danych, aby realizować zamówienia i działania marketingowe (w tym wysyłanie niezapowiedzianych ofert handlowych)
obsługujemy zgłoszenia, które do nas kierujesz (poprzez formularz kontaktowy)
kontaktujemy się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
Dodatkowo potrzebujemy Twoje dane, aby wystawiać faktury VAT.
Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie uzasadnionego interesu firmy, którym jest:
monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników
dopasowanie ofert zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami
prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych
kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dowolnymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą – przez email oraz telefon.
zapewnienie obsługi usług płatniczych
zapewnienie bezpieczeństwa
prowadzenie badań i analiz w naszych serwisach, między innymi pod kątem skuteczności poszczególnych ofert
prowadzenie analiz statystycznych
windykacja należności
Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:
zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www.
organizacji akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział.
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.
Najszybciej usuniesz swój email z bazy przez kliknięcie linku „wypisz się z listy” w stopce każdego maila.
Swoje dane możesz uaktualnić pisząc na adres: info@stoksoft.com.
5. Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
Podajesz nam swoje dane dobrowolnie, przy czym jeśli tego nie zrobisz nie będziesz mógł otrzymywać naszego Newslettera, a także zarejestrować się na stronie https://stoksoft.pl/.
Do odbierania naszego newslettera potrzebujemy jedynie Twojego adresu email.
Natomiast aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę związaną ze szkoleniem inwestycyjnym “AmiInwestor”:
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych:
adresu e-mail, imienia, nazwiska, adresu pocztowego, numeru telefonu, nazwy firmy (jeśli posiadasz), adresu firmy, oraz numeru nip.
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z produktu lub usługi.
Wymagamy podania przez Ciebie imienia i adresu email, abyśmy mogli wysyłać Ci:
darmowy newsletter zaproszenia na webinary i kampanie promocyjne niezapowiedziane oferty handlowe.
Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych niezbędnych danych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
6. Jakie masz uprawnienia wobec Firmy w zakresie przetwarzanych danych?
Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?
Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:
- przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,
- Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu
Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku.
8. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim w celach marketingowych i będą one przetwarzane przez nas.
Wyjątkiem od tej zasady są sytuacje gdy udostępnienie jest koniecznie w celu realizacji usługi.
W takim wypadku powierzamy dane osobowe do przetwarzania dostawcom usług, którzy realizują określone obowiązki i funkcje w naszym imieniu,
np.: firmom realizującym płatności związane z zamówieniami w Serwisie, firmom kurierskim, firmom hostingowym, firmom dostarczającym rozwiązania do prowadzenia spotkań webinarowych i automatycznego rozsyłania Newsletterów, realizację usług księgowych oraz realizację usług prawnych.
Powierzamy dostawcom usług wymienionym powyżej wyłącznie takie dane, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania usług w naszym imieniu.
W przypadku przekazywania danych, zapewniamy, aby dostawca usług przetwarzał dane z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, a także nie wykorzystywał danych do celów innych niż realizacja usług w naszym imieniu.
9. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.
Jeśli zapisałeś się na darmowy newsletter będziemy tak długo przetwarzać Twoje dane, aż sam zrezygnujesz z otrzymywania korespondencji.
10. Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC, ActiveCampaign Inc w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
11. Informacja o plikach cookies.
W ramach naszych witryn stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki.
Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach.